Reklaam sulgub sekundi pärast

Eriti jabur! Telia leiutas eesti klientidele uue asja, mille eest tasu küsida

Telia leiutas klientidele uue tasu
Telia leiutas klientidele uue tasu — FOTO: Telia

Sel aastal peavad Eesti inimesed hakkama Teliale uue asja eest lisatasu maksma.

Postimehele kirjutas lugeja, kes kurtis, et kui vanasti oli nii, et kui arve maksmata jätsid mõneks ajaks, keerati teenused kinni. Kui võla ära maksid, keerati lahti. Aga nüüd küsitakse lahtikeeramise eest 6,6 eurot.

Telia finantsdirektor Elis Pikmets ütles, et alates selle aasta algusest rakendub võla tõttu piiratud Telia teenustele taasavamise tasu 6,60 eurot. «Teenust piiratakse juhul, kui kliendi võlgnevus on teenuse piiramise ajaks vähemalt 15 päeva vana. Enne võlaga teenuse piiramist saadetakse kliendile kaks teavitust: arve tasumise meeldetuletus ja teenuse piiramise hoiatus, kus on viidatud, millisel kuupäeval teenus(ed) piiratakse ja info lisanduvast tasust taasavamise korral,» rääkis Pikmets.

Ta selgitas, et võla tõttu piiratud teenuse avamise tasu on mõeldud selleks, et vähendada nende klientide hulka, kelle teenust lõpuks võlgnevuse tõttu piiratakse. Teenuste piiramisel on tema sõnul mitu negatiivset mõju: see on ressursimahukas tegevus, kuna protsess läbib ettevõttes sees mitu süsteemi. Teisalt põhjustab teenuste piiramine klienditeeninduses pikemaid ooteaegu, kuna üle tähtaja läinud arve tasumisel on klient huvitatud kiirest teenuse taasavamisest ja võtab kohe ühendust klienditeenindusega.

«Seega on muudatuse laiem eesmärk juhtida tõhusamalt klientide vastutustundlikku maksekäitumist, kes kipuvad kuust kuusse arve tasumisega ootama kuni teenuse sulgemiseni, ja vältida sellega kaasnevat liigset halduskoormust,» lisas Pikmets.

See ei ole ainus muudatus. Sel aastal teeb Telia oma klientidele ka suuremat sorti hinnatõusu. Näiteks koduinterneti tasu tõuseb osal ettevõtte klientidel märtsikuus 16,3 eurolt 19 eurole. Osale klientidele terendab sõltuvalt paketist lausa 40 protsenti hinnatõusu.

Näita 3 kommentaari

Mis mõttega?????????Kas nad tahavad oma klientidest lahti saada või????????????
Nende teenus on niikuinii KÕIGE KALLIM teistest pakkujatest. ja sellise mõttetu uue maksuga saavutavad nad ainult selle ,et jäävad ilma nendestki klientidest ,kes neil praegu on!!!!!!!!!!!
Jumal tänatud,et mina nende klient pole!!!!!!!!!!!
Juba põhimõtteliselt ma loobuks sellisel juhul nende teenusest!!!!!!!!!!
See On HÄBEMATUSE JA ALATUSE TIPP,sedasi inimestelt raha välja pinnida!!!!!!!!!!!!!
. Alati pole ju enda teha,kui ruttu sa millegi eest maksta saad,aga SELLISED ALATUD VÕTTED ON KÜLL HÄBEMATUD!!!!!!!!!!

Vasta

Mis need kõrgepalgalised progejad, it-tehnikud jms seal siis tegelikult teevad? Selleasemel võiks selle resursirohket süsteemi natuke optimeerida vms? Ega nad saa ju avalikustada ka – probably 90% shitcode mis seal masinates jookseb 😂😂

Vasta

Tavaline ju… Eesti Energia tasu on ikka 100+ € sama asja eest.

Vasta