Reklaam sulgub sekundi pärast

Maxima sooduskampaania ajas inimesed hulluks: poed osteti tarbekaupadest tühjaks!

TV3 uudised

Möödunud nädala reedest pühapäevani võis Maxima kauplustes kohata ebatavaliselt palju rahvast. Riiulid olid tühjad ning tekkis tunne, justkui oleks maailma lõpp käes. Tegelikult oli põhjus aga Maxima korraldatud kampaanias - osta kaks või enam toodet, mis suhu ei käi ning nendele rakendub -50% allahindlus.

Maxima Eesti müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa sõnas, et idee teha antud kampaania tekkis küsimusest, mis oleks kliendile piisav motivatsioon sellisel raskel majanduslikul ajal poodi tulla. Seda ka nende jaoks, kes tavaliselt poes ei käi või käivad mujal." Maxima tõdeb, et kampaania oli edukas. "Väga lihtne ja konkreetne sõnum ning see töötas," rääkis Terasmaa.  

Maxima ei avaldanud täpselt, kui palju inimesi kampaania poodidesse tõi, kuid nad tõdesid, et tühjad riiulid tekitasid ostjates veidi ka pahameelt. 

"Me lihtsalt pakkusime kliendile, et ta tuleks meile ja peale selle me eeldasime, et ta ostab ka toidukorvi," sõnas Terasmaa ning lisas, et põhimüük tuleb Maximas siiski toidu pealt. 

Vaata klippi "TV3 uudistest" päises olevast videost!

Kommentaarid puuduvad