Paha lugu! Eesti Energia esitas jaanuarikuus klientidele vigased arved

123rf
Calculating energy efficiency and energy bill papers

Eesti Energia palub vabandust nende klientide ees, kes said jaanuarikuu eest arve, millel oli riigipoolne energiahüvitis maha arvatud kaks korda. Ettevõte parandab arvutusvea järgmise arve väljastamisel.

„Selgitame veel välja juhtunu detaile, ent hetkel oleme tuvastanud, et mõningate klientide jaanuarikuu arvetel on riigipoolne elektrienergia hüvitis maha lahutatud kaks korda: nii käibemaksuta summalt kui ka käibemaksuga summast. Elektrimüüjatele jäi paraku hinnalae hüvitise arvele kuvamiseks vajalikeks IT-arenduseks ülilühike ajaraam, mis ei võimaldanud piisaval määral arveldust eelnevalt testida ja kontrollida,“ selgitas Eesti Energia juhatuse liige Agnes Roos olukorda.

Roos palub klientide ees vabandust ja rõhutab, et kliendid siiski midagi tegema ei pea ja Eesti Energiaga ühendust võtma ei pea.

„Veast tulenevalt maksavad osad kliendid seega jaanuarikuu eest vähem kui peaks. Palume kõikidel klientidel neile hetkel väljastatud arve tasuda. Tuvastame veast puudutatud kliendid lähiajal ja korrigeerime nende klientide arved järgmisel kuul ehk märtsikuu alguses. Hetkeseisuga hindame, et korrektuur jääb enamikul klientidel 10 euro piirimaile ega ei too endaga kaasa järgmisel kuul suurt lisakulu,“ lisas Roos.

Näita 2 kommentaari

See ei ole minu probleem ja maksan antud arve. Eesti Energia peaks oma vea oma taskust maksma. See on nende probleem.

Vasta

Kas selline käitumine et arves korrigeeritakse järgmisel kuul on ikka legaalne ja eestis kehtivate seadustega kooskõlas?

Vasta