Proovi ka! Tuntud treener jagab nippe, kuidas suvel end vormis hoida

Egle Nabi
Erakogu

Personaaltreener Egle-Eller Nabi jagab oma blogis nippe, kuidas suvel võimalikul aktiivne olla ning mitte ära rikkuda oma treeningrutiini.

Kuna suve juurde kuuluvad rannas pikutamine, grillpeod, kontserdid ja muud meelelahutuslikud tegevused, siis võib inimestel treenimiseks vähem aega jääda. 

“Olen tähele pannud, et tihtipeale jäetakse aga trennid suvel unarusse! Küll on liiga palav, siis sajab vihma, siis on liiga põnev ja teisalt jälle igav. Sinu hea tervise jaoks on aga ülimalt oluline, et jätkaksid aktiivse elustiiliga,” tõdes Egle, et suvi ei tohiks ära rikkuda rutiini ja head vormi. 

Egle andis soovitused, kuidas suvel endiselt aktiivne püsida: 

1. Liigu võimalikult palju

Olenemata ilmast soovitab Egle värskes õhus. Lisaks soovitab naine valida lifti asemel alati trepid ning auto parkida sihtkohast kaugemale, et sinna saaks jalutada. 

“Planeeri juba pühapäeval igale päevale väikesed liikumispausid. Pane telefoni meeldetuletus, et oleks meeldes kõndida või harjutusi teha ja pea nendest kinni! Kuigi jõusaal jääb paljude jaoks sügist ootama, ei tähenda see, et trennidest peaks pausi pidama!” kirjutas naine. 

2. Algata oma peres või sõprade seas suvine liikumisväljakutse

Treener soovitab mõelda koos pereliikmetega mingi liikumine, mida koos harrastada. 

3. Planeeri suveajale sportlikud tegevused

Egle soovitab puhkuseaega planeerida tavapärasest erinevalt.”Otsi uusi võimalusi ajaveetmiseks, kus saad rohkem liikuda või sportlikes mängudes osaleda. Võta ette matk, osale mõnel spordiüritusel või avasta uusi looduskauneid kohti!” soovitab ta. 

Loe lähemalt Egle Eller-Nabi blogist

Kommentaarid puuduvad