Roosast ei pääse! Kino esindaja: trend riietada end Barbie võtmesse on levinud ka Eestisse

Roosasse riietunud kinokülastajad
Roosasse riietunud kinokülastajad — FOTO: Markus Robin Kiisla

Möödunud nädalal kinodesse jõudnud "Barbie" ja "Oppenheimeri" filmid on tänaseks kogunud juba sadu miljoneid kassatulu ja võitnud tuhandete vaatajate südamed. Kuidas on filmid vastu võetud aga Eesti kinopubliku seas?

Apollo kino Baltikumi müügi- ja turundusjuhi Maarja Kaalepi sõnul on mõlemad filmid kinosõprade hulgas väga populaarsed ning saavutanud ootuspäraselt suure edu nii Eestis kui ka mujal maailmas. "Suure tõenäosusega saavad neist aasta vaadatuimad filmid," prognoosib ta.

Võiks ju arvata, et niivõrd erinevad filmid meelitavad ka erinevat publikut, ent nii see päris siiski ei ole. "Kuigi tegemist on väga erinevate filmižanritega, on nii “Barbie” kui ka “Oppenheimeri” filmid vaatajate seas võrdselt populaarsed ja seda nii kõikide soo- ja vanuserühmade poolt. Seega ei saa öelda, et üks film oleks populaarsem naiste või meeste seas," sõnab Kaalep.

"Barbie" film on endaga kaasatoonud ka tõelise roosamaania ehk pea igas poes võib märgata nii fänninänni kui ka lihtsalt roosades toonides riideid. Ühtlasi levib pea terves maailmas kinokülastajate seas trend end "Barbie" filmi jaoks roosasse riietuda - kuidas on lood Eestis? "See on kahtlemata levinud ka Eestisse. Märgatavalt on tõusnud kinokülastajate arv, kes tulevad kinno filmi vaatama kas üleni roosasse riietatuna või vähemalt lisavad enda välimusele mõne roosa elemendi aksessuaari kujul," kinnitab Kaalep.

Vaata ka roosat galeriid "Barbie" filmi esilinastuselt!

"Kui vaadata Eesti kinokultuuri üldiselt, siis on hea meel tõdeda, et huvi kino külastuse vastu on taastunud ning me näeme lausa 25% kasvu kinokülastajate seas võrrelduna eelmise aastaga. See tendents ei ole ainuomane Eestile või Baltikumile, vaid üle maailma on kinokülastajate hulk märgatavalt  tõusnud võrrelduna eelmise aastaga ehk armastus kino vastu ei ole kuhugi kadunud!" rõõmustab Kaalep.

"Barbie" ja "Oppenheimer" jõudsid ametlikult kinodesse 21. juulil. Eesti Filmi Instituudi andmete kohaselt külastas avanädalavahetusega "Barbie" filmi 30 256 vaatajat ja "Oppenheimer" filmi 13 118 vaatajat ehk neil oli enam kui poolekordne vahe.

Sarnast tendentsi on näha ka välismaal - "Barbie" avanädalavahetuse kogutulu üle maailma oli 337 miljonit dollarit ja "Oppenheimeri" filmil oli see 174 miljonit dollarit.

Sõbrannaga kinno? Sul on võimalus võita “Barbie” filmile piletid, osale SIIN!

Kommentaarid puuduvad