Reklaam sulgub sekundi pärast

Rohkelt kaebusi: TTJA hoiatab tarbijaid reisiettevõtja eest

BNS

Pilt on illustreeriv
Pilt on illustreeriv — FOTO: 123RF

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) hoiatab tarbijaid reisiettevõtja Kon Tiki Reisid OÜ eest.

Sel aastal on reisikorraldaja Kon Tiki Reisid OÜ kaks Dominikaani pakettreisi ära jäänud – üks märtsi alguses ja teine aprilli alguses. Tulenevalt ärajäänud reisidest on TTJA juures asuvale tarbijavaidluste komisjonile esitatud 44 raha tagastamise nõuet.

Kui pakettreis jääb ära, on reisikorraldaja kohustatud tasutud reisitasud tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul. Kõikide Kon Tiki Reisid OÜ suhtes esitatud kaebuste sisu on üks – reisikorraldaja ei ole tagastanud ära jäänud reiside tasusid ja kui reisikorraldaja on reisijale lubanud ka hüvitist, siis ka lubatud hüvitist.

Reisikorraldaja on paljudele reisijatele nende poolt tasutud reisitasud tagastanud. Samas on TTJA-le järjest uusi kaebusi esitatud, sealhulgas reisijad, kes ootavad märtsis ära jäänud reisi tasu tagastamist.

Neljapäeval on ametil menetluses 18 kaebust. Amet alustas Kon Tiki Reisid OÜ suhtes ka järelevalvemenetluse, et hinnata ettevõtja võimet oma kohustusi täita. Praegu on amet osaliselt andmete ootel, lõplikku hinnangut veel anda ei ole võimalik.

TTJA soovitab kõigil enne Kon Tiki Reisid OÜ-lt reisi ostmist kaaluda võimalikke riske.

Lisaks palub TTJA kõikidel reisijatel, kelle pakettreis on ära jäänud ja kes ootavad reisitasude tagastamist, oma kaebusega TTJA poole pöörduda. Kaebuse juures tuleb esitada reisi ostmist ja selle eest tasumist tõendavad dokumendid ning kirjavahetus reisi ära jäämise ja reisitasude tagastamise ning võimaliku hüvitise ja muude kokkulepete kohta.

TTJA-l on õigus teavitada avalikkust ohu ennetamisest, ohukahtlusest, ohust või korrarikkumisest, et võimaldada tarbijatel teha teadlikke ja läbimõeldud ostuotsuseid.

Kommentaarid puuduvad