Majandusraskused, kus? Eilne e-esmaspäev purustas müügirekordeid

Eile, 11.septembril toimus kauaoodatud E-esmaspäev. Nii mitmedki poed langetasid oma hindu ning tegid suuri sooduspakkumisi. Sel korral osales kampaanias lausa 305 ettevõtet.

Sarnased sooduspakkumised tõstavad pakikandjate töökoormust märgatavalt. Omniva esindaja Kristo Kõivumäe sõnul on nad sügiseks pikalt ette valmistunud. “Meie kliendilubadus on ikka, et pakk on kohal järgmisel päeval,” sõnab ta. Samuti lisab, et ülejäänud kirjakande teenused E-esmaspäevast häiritud ei ole. 

Soodusmüüki ei tee ainult kodutehnika- ja riidepoed, vaid kaupluste hulgas leidub ka ehituspoode. 

Küsimuse peale, kas E-esmaspäev on pigem turunduskampaania või loodavad nad kasvatada müüki, vastas Decora e-kaubanduse strateegilisne juhi Grete Allik, et  loodavad siiski kasvatada müüki. “Aga eks ta on kindlasti brändikampaania ka!”

E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Vääti sõnul toetab mitte tarbija petmist uus direktiiv, mis tähendab, et kui pood teeb soodustuse, siis see tuleb teha viimase 30 päeva kõige madalamast hinnast.

Vaata “TV3 uudiste” klippi artikli päises!

Kommentaarid puuduvad