Reklaam sulgub sekundi pärast

Kliendid nördinud: Swedbanki internetipank ega äpp ei tööta

Swedbank
Kuvatõmmis Swedbanki leheküljelt

Täna päeval avastasid mitmed Swedbanki kliendid, et erinevate pangateenuste kasutamine pole võimalik, sest leht ei tööta korrektselt. Mitte ükski autentimismeetod lehele sisselogimiseks tulemust ei anna ja ühtegi tehingut ei saa teha ka äppi kaudu.

Probleemist on teadlik ka Swedbank ise, kes andis sellest ühismeedia kaudu teada. "Head kliendid! Hetkel võib esineda tõrkeid meie internetipanga töös. Oleme veaga kursis ja tegeleme selle lahendamisega. Meie mobiilirakendus töötab tavapäraselt ja kuniks saame internetipanga taas töökorda, kasuta palun meie äppi. Palume vabandust kõigilt, keda ajutised tõrked on mõjutanud," kirjutasid nad Facebooki postituses. 

Kuigi Swedbank palub oma kasutajatel kasutada pangateenuste jaoks nende äppi, ei tööta ka see korrektselt, nagu selgub postituse alla jäetud kommentaarides. Jääb ka mulje, nagu Swedbank poleks ainus, kelle töös tõrkeid esineb.

"Coop pangas oli ka mingi jama hommikupoolikul," kirjutab üks murelik klient. "Mul Luminoriga sama trall, mitu tundi üritan ühte kannet teha," lisab omaltpoolt ka teine.

Üht klienti tabas antud rike eriti valusalt. "Mul läks maha lausa 2x sama summa ja äpis näitab et suurem summa kui kanda tahtsin. Väga kole lugu tegelikult," kirjutab ta kommentaarides.

Hetkeseisuga pole teada, millal Swedbanki äpp ja internetiteenus taastuda võiks.

Kommentaarid puuduvad