Reklaam sulgub sekundi pärast

Kes lubas minu parkimiskohal laiutada? Mupo ja Europark lahkavad süvenevat probleemi

"Seitsmesed uudised" vahendab, et autostumine pealinnas toob kaasa uut laadi probleemi - sõidukite parkimine võõrale krundile ning tihti ei aita sel puhul ei munitsipaalpolitsei (mupo) ega politsei.

Mida teeksite teie, kui avastaksite ühel päeval oma parkimiskohalt võõra auto? Paljud autoomanikud on sellega juba kokku puutunud. Võite helistada muposse, ent mupo ütleb, et nemad ei saa otseselt midagi teha. Lähete politseisse ja ka politsei ütleb, et nemad teid otseselt aidata ei saa. Mida teha? Täpselt nii juhtus mõned nädalad tagasi ühe Tallinna elanikuga, kelle appihüüded jõudsid ka Delfi esilehele. Mupo sõnul on tegu süveneva probleemiga.

„See on süvenev probleem meie autostumise ja liikluskultuuri vaates üldiselt. Ma ei kujuta ette, kuidas ma saaksin lubada endale olukorda, kus ma tulen autoga tööle ja otsustan, et kuna mul enda parklas kohta ei ole, siis vaatan, et äkki on kusagil mõnes hoovis kellegi makstud parkimiskoht vaba. See on liikluskultuuri küsimus,“ ütles mupo menetluse ja piirkonnatöö osakonna juhataja Krislin Pärt.

Meedias lahatud näite puhul on mupo sõnul tsiviilvaidlusega, kuna parkimiskohal puudusid märgised, mis reguleeriksid, kes ja kuhu parkida võivad. Puudulik märk on nende sõnul antud loos võtmekoht.

Juba aastaid parkimist reguleeriv Europark tõdeb, et tegu on väga levinud probleemiga ja just seetõttu pakuvad nad paljudele korteriühistutele parkimiskorraldusteenust. „Põhiline on see, et igal eramaa omanikul - olgu ta mõni suur arendaja oma platsiga Tallinna kesklinnas või enda kodu juurde parkimiskoha ostnud inimene - on õigus omal maal otsustada, kas, kes ja mis tingimustel seal parkida tohib. Tingimused peavad olema nähtavalt väljas. Näiteks, kas mingi tasu eest on lubatud parkida ka teistel peale omaniku ja tema sõprade või mitte,“ ütles Europargi tegevjuht Karol Kovanen.

Vaata lähemalt päises olevast videost!

Näita 3 kommentaari

🚜🚜🚜 väga kirju saaks olema, kui kõik oma parkimiskohti sildistaks.😀

Vasta

Elari Arjakas ei mõista ei Põhiseadust ega soovi järgida ei eetilist ega sotsiaalseid norme. EFTA Legal OÜ juhatuse liige on Helan Kask ja Europark prokurist on samuti Henena Kask, Kuulake ja veenduge ise salvestuses http://www.kliendikaitse.ee või Facebookis kliendikaitse või Marko lemsalu lehel Elari Arjakas-e käitumist ja suhtumist.

Vasta

Õiguslikud Piirid Proovil: EuroParki ja Efta Legal OÜ Vastuoluline Käitumine Kliendisuhetes
EuroParki Esindaja ja Efta Legal OÜ Juristi Vaidlusalused Meetodid
Hiljutine intsident, kus EuroParki esindaja ja Efta Legal OÜ jurist väljendas kliendiga suheldes ebasobivat käitumist, tõstatab küsimusi nii õiguslikest piiridest kui ka eetilisest suhtumisest äris. Vestlus, mis pidi keskenduma klientide muredele, muutus kiiresti ebaprofessionaalseks, kui jurist hakkas uurima ja kommenteerima kliendi isiklikku minevikku, mis ei puutunud asjasse.
Kirjaliku Vastuse Ootuses
Klient nõudis olukorra selgitamiseks kirjalikku vastust Efta Legal OÜ juhatuse liikmelt Helena Kaskilt, kes on ühtlasi ka EuroParki prokurist. Kui enam kui 30 päeva möödus ilma mingi vastuseta, pöördus klient otse EuroParki juhatuse liikme ja tegevjuhi Karol Kovaneni poole. Viimane kinnitas, et kõned Helena Kasile on blokeeritud ja et vastused peaksid olema edastatud SMS-i teel teiste töötajate poolt. Kovaneni toetav hoiak 30-päevasele vastamisajale, mis iseenesest on tavaline praktika, muutus küsitavaks, kui selgus, et kliendi pöördumistele ei ole sisuliselt reageeritud. Samuti valetades, et oleme vastuseid saanud.
Vastuolu Sotsiaalsete Oskuste ja Eetikaga
Karol Kovaneni otsus toetada blokeeringut ja pikka vastamisaega ilma asjakohaste põhjendusteta on põhjustanud tõsist kriitikat. See lähenemine ei peegelda mitte ainult puudulikke sotsiaalseid oskusi, vaid on ka vastuolus põhiõigustega, nagu õigus õiglasele ja ausale kohtlemisele. Diskrimineerimine, mis väljendub klientide erinevas kohtlemises ilma legitiimse põhjuseta, kahjustab ettevõtte mainet ja usaldusväärsust.
Meedia Mõju ja Kontroll
Lisaks on klientide kaebustele lisakaalu andnud fakt, et üks ajakirjanik, kes on klientide hea tuttav, on kinnitanud, et EuroParki kajastusi meedias kontrollitakse rangelt, sealhulgas läbi finantsiliste hüvede jagamise mõnele meediaväljaandele. See tõstatab kahtluse sõltumatu ja objektiivse ajakirjanduse rolli üle sellistes olukordades.
Kokkuvõtteks
Juhtum EuroParki ja Efta Legal OÜ-ga näitab, kui oluline on järgida kõrgeid eetilisi standardeid ja säilitada läbipaistvus kõigis äritegevustes, eriti kui tegemist on klientide kaebuste ja muredega. Ettevõtete juhtkond peab olema eeskujuks, demonstreerides vastutustundlikku ja kaasavat käitumist. Tulevikus peavad mõlemad organisatsioonid oma tegevusi oluliselt parandama, et taastada usaldus ja säilitada positiivne suhe oma klientide ja üldsusega. Selles juhtumis peitub oluline õppetund kõigile äriühingutele selle kohta, kuidas vastutustundlikult ja austavalt kliendisuhteid hallata.
Kartmatult ja ikka edasi Teie Kliendikaitse, kus tõe eest ei põgene ei mõjuvõimas ega suure rahakotiga isikud.

Vasta