Istuv töö kurnab? 5 lihtsat tegevust, mis aitavad Sul igapäevaselt rohkem aktiivsem olla

Kurnatud mees
Foto: 123rf.com

Nooruslikkuse ja hea tervise säilitamiseks peaksid inimesed igapäevaselt piisavalt liikuma. Vaata, milliste lihtsate tegevustega lisaks treeningutele igapäevaselt rohkem aktiivsem olla.

KORISTAMINE

Koristamine ei muuda maja lihtsalt erksaks, vaid võib muuta ka teie keha seisukorda paremaks. Ainult 25-minutiline puhastamine võib põletada 100 kalorit!

Kõik, mida pead tegema, on ruumist ruumi liikudes oma liigutuste suhtes tähelepanelik olema. “Laudu, kraanikausse ja seinu pühkides proovige tasakaalu ühel jalal hoida,” ütleb Michelle Opperman, New Montgomery’s asuva Crunchi grupi treener.

Koristada või pesta võid ka näiteks oma autot. Tund aega auto pesemist võib põletada 140 kalorit.

TOIDUPOES OSTLEMINE

Niikaua kui ostate tervislikku toitu, võib supermarket aidata teil saleneda kahel viisil.

Tõstmis- ja lükkamisliigutused, mida teete, kogudes poes kõike, mida vajate, mõjuvad teie õla- ja rinnalihastele. Lisaks võib 22 minuti poodlemisega kulutada umbes 100 kalorit.

SÖÖGI TEGEMINE

Oled harjunud toitu koju tellima Wolti ja Boltida? Ära tee seda, sest 30 minutit toiduvalmistamist võib põletada 100 kalorit! Dieetõhtusöök kas pole?

AIATÖÖD

Aiatööde tegemine toob kasu ka kehale. Aitatöid tehes võib ca 20-30 minutiga kaotada pea 100 kalorit. Näiteks peenrasse aukude kaevamine on väga hea töö, mis annab ka lihastele korraliku koormuse.

TREENINGPALLI PEAL ISTUMINE

Kui vahetate oma lauatooli stabiilsuspalli vastu, aitab see tugevdada kõhulihaseid ja põletada samal ajal rohkem kaloreid.

Arstide sõnul võib tööpäeva jooksul ühe suure treeningpallil istumine põletada kuni 100 lisakalorit päevas. Kui töötate 300 päeva aastas, võib see lisada kuni 30 000 lisakalorit.

Kommentaarid puuduvad