Moeröögatus! Luksusbrändi Balenciaga hirmkallid käekotid sarnanevad üks-ühele tuntud tootja krõpsupakkidega

Krõpsud
Foto: Creative Touch Imaging Ltd. / NurPhoto via Getty Images

Luksuslik moemaja Balenciaga tutvustas oma uusimaid moetrende “The Mud Show” esitlusel. Selle asemel, et osta paari euro eest pakk kartulikrõpse, saab nüüd kulutada üle 1800 euro Balenciaga käekotile, mis sarnaneb üks ühele Lay’si kartulikrõpsude pakiga.

Nahast valmistatud käekott on Balenciaga loovjuhi Demna nägemus krõpsupakist. Sellel on klassikalise Lay’si krõpsupaki välimus, millele on lisatud Balenciaga logo. Kotil on hõbedane vooder ja tõmblukk. Esmakordselt sai uut moeröögatust näha Pariisi moenädalal, kui Balenciaga esitles toodet mudaga kaetud moelaval, kasutades modellina ka kuulsat räpparit Kanye Westi.

Uus käekott on saadaval punases, rohelises, sinises ja kollases värvitoonis. Balenciaga püüab imiteeritakse reaalseid Lay’si pakendite toone.

Lays
Foto: Instagram/demnagram

Kuigi moemaja ja krõpsubrändi partnerlus võib tunduda uus ja unikaalne, on sarnaseid disainilahendusi juba varasemalt leitud AliExpressi veebipoest. Pole selge, kas AliExpressis olevad tooted andsid moemajale inspiratsiooni.

Demnat, kes kasutab ainult oma eesnime, nähti hiljuti ka Antwerpeni Kuningliku Kunstiakadeemia lõpetajate sõul päris Lay’s’i krõpsupakki kandmas. Samas käitus Demna “nagu oleks see uhke käekott”.

Demna jagas ootamatut koostööd Instagramis, kirjutades pildi pealkirjaks “Lay’s x Balenciaga nahast krõpsukott”. Samuti jagas uut moetrendi oma Instagrami lehel ka krõpsutootja Lay’s.

Allikas: nypost.com

Kommentaarid puuduvad