Reklaam sulgub sekundi pärast

EKSPERIMENT | Kui lihtne või raske on Osturalli kataloogi abil kaupa üles leida?

Joonatan Pärn

8. aprillil algas Kaubamajas suur soodusmüügikampaania Osturalli. Käisime sel puhul uurimas, kui lihtne või raske on pelgalt Osturalli kataloogi abil parimaid pakkumisi üles leida!

Võtsime endale eesmärgiks leida neljast erinevast Kaubamaja osakonnast kataloogi abil üles üks hitt-toode:

  1. Kodumaailmast - röster (KitchenAid).
  2. Meestemaailmast - särk (Polo Ralph Lauren).
  3. Naistemaailmast - teksapüksid (Hugo Womenswear).
  4. Ilumaailmast - ripsmetušš (Lancome). 

Kaubamaja soodusmüügikampaania Osturalli kestab 8. aprillist 14 aprillini.

Vaata artikli päises olevast videost, kui lihtne või raske on Osturalli ajal Kaubamajas inimmasside ja soodushindadega toodete vahel orienteeruda ja parimate hindadega tooted üles leida!

Kommentaarid puuduvad