Reklaam sulgub sekundi pärast

Võrkpalliturniiril jagatakse karikat, mida keegi ei taha. Miks?

Lisaks tippkorvpallile on Tallinn võõrustamas augustis ka naiste võrkpallieliiti. Suurt sündmust kasutab ära organisatsioon Kiusamisvaba Kool, et aidata võidelda kiusamise vastu. Viis selle realiseerimiseks on tõesti omanäoline, vahendab "Seitsmesed uudised".

16. kuni 23. augustini mängitakse Tallinnas naiste võrkpalli Euroopa meistrivõistluste alagrupiturniir. Kui seal osalevad koondised jahivad kõik eranditult EMi trofeed, siis on SA Kiusamisvaba Kool toonud võistluspaigaks olevale Unibet Arenale teadvustus kampaania raames teisegi karika, ainult et selle omanik ei taha olla mitte keegi.

„Ehk siis, kui tavaliselt tunnustatakse eriti sportlaseid nende saavutuste eest teatud autasuga, karikaga siis kiusamise karikas on küll midagi sellist, mida me soovi, kuna tõesti statistika toetab seda, et Eesti on kiusamises väga kõrgel kohal, siis seda me ka selle karikaga tegelikult fookusesse toome,” Kiusamisvaba Kooli kokkunikatsioonijuht Getter Rang.

Eesti koolikiusu puudutav statistika on kõnekas. Kakskümmend viis protsenti Eesti õpilastest kogevad kuus korduvalt mõnda kiusamise vormi. Taolise negatiivse näitajaga asetsema Euroopa tipus.

„Näiteks üheteistaastaste seas olemegi Euroopas kolmandal positsioonil, mis on tegelikult väga-väga kõrge koht viimaste andmete kohaselt, mida me saame rahvusvaheliselt võrrelda ja ka teistes vanuseklassides me seal lähedal niimoodi figureerime, eks nad ole väikses muutumises, aga pigem ikkagi oleme me esirinnas,” täpsustas Rang.

Kiusamisvaba Kooli partneriks käesolevas projektis on Eesti Võrkpalli Liit, mis toetab kiusamisvastast ehk KiVa programmi omanäolisel erialasel viisil.

„Eesti Võrkpalli Liit loeb kokku Tallinna alagrupiturniiril kõikides viieteistkümnes mängus blokipunktid ja paneb iga blokipunkti ees siis KiVa projektile kümme eurot, ehk et raha paneb välja Eesti võrkpalliliit, aga projekti panustavad kõik naiskonnad, kes Tallinna turniiril mängivad,” ütles Eesti Võrkpalli Liidu turundus- ja kommunikatsioonijuht Toomas Vara.

Vaata lähemalt päises olevast videost!

Kommentaarid puuduvad