Reklaam sulgub sekundi pärast

NBA ja TV3 Grupp uuendavad oma partnerlussuhet

Scoring the winning points at a basketball game

NBA ja TV3 Grupp teatasid täna, et Baltikumi juhtiv meediakontsern ja NBA ametlik ülekande partner uuendavad ja laiendavad mitmeaastase lepinguga oma juba eksisteeritavat ülekandepartnerlust. Selle tulemusena jõuab igal hooajal TV3 Sport eetrisse üle 240 NBA mängu otseülekannet, mis tähendab läbi aegade kõige ulatuslikumat NBA kajastust Eestis, Lätis ja Leedus.

Alates 2023. aastast hõlmab laiendatud partnerlus ka suurt kajastust WNBA-st – põhihooaja mängud, WNBA play-off-mängud ja WNBA finaalturniirid.

Partnerluse kaudu kannab TV3 Grupp NBA põhihooajal igal nädalal üle kuni kaheksat otseülekannet ja igal nädalal vähemalt ühte mängu kanalitel TV3 ja TV6. Samuti kantakse üle NBA spordiüritusi nagu NBA All-Star, NBA play-off-mängud, Konverentsi finaalid ja Finals ning ka klassikalisi NBA mänge. Eesti fännidel on võimalus vaadata ka nädalavahetuse mänge paremal kellaajal, mis on osa Euroopa primetime algatusest "NBA 2K22 esitleb: NBA laupäevad ja NBA pühapäevad". Selle raames toimuvad mängud algusega kell 20.00.

Lisaks on TV3 Grupi uue põlvkonna teleteenuse Go3 tellijatele nüüdsest soodushinnaga saadaval liiga mängude otseülekannete vaatamise teenus NBA League Pass. Sellega on võimalik Eesti fännidel vaadata kõiki NBA mänge otse nii arvutist, mobiiltelefonist kui tahvelarvutist.

TV3 Grupi tegevjuht Christian Anting ütles: „Meil on hea meel jätkata eksklusiivset koostööd NBA-ga. Hindame väga NBA, maailma ühe prestiižsema spordibrändi, usaldust, mille on nad andnud TV3 Grupile ja tunneme au olla osa ülemaailmsest NBA perest. Toome üheskoos läbi aegade suurima NBA kajastuse Eestisse, Lätti ja Leetu. Korvpallisõbrad saavad nautida veelgi rohkem NBA otsemänge koos kohalike Baltikumi NBA superstaaridega. Alates tulevast hooajast saavad fännid nautida ka kõige põhjalikumat WNBA kajastust, sealhulgas otseülekandeid mängudest televisioonikanalitel.

Euroopa ja Lähis-Ida NBA asepresident Elsa Memmi ütles: "Meie partnerluse laiendamine TV3 Grupiga Baltikumis on oluline verstapost meie laiemates jõupingutustes NBA ja WNBA kasvatamiseks Eestis, Lätis ja Leedus. Riikides, kus on rikas korvpalliajalugu ja tugev mängijate kohalolek meie liigades. TV3 Grupp pakub meie kirglikele fännidele kõigi aegade kõige ulatuslikumat NBA ja WNBA kajastust igas piirkonnas."

NBA kohta lisateabe saamiseks saavad Eesti fännid külastada @NBA Facebooki ning jälgida Twitteris @NBA ja Instagramis @NBAEurope. Fännid saavad uudiste, värskenduste, tulemuste, statistika ja videote vaatamiseks alla laadida ka NBA rakenduse.

TV3 Grupi kohta

Baltikumi juhtiv meediakontsern TV3 Grupp on Bite Grupi ja ülemaailmse esmaklassilise varahaldusettevõtte Providence Equity Partners portfelliettevõte. TV3 Grupp omab ja opereerib Baltikumi juhtivaid tasuta kommertskanaleid, suurimaid DTH- ja OTT-televisioone, kvaliteetseid filmi- ja spordikanaleid ning juhtivate kommertsraadiokanalite portfelli.

TV3 Grupi ja NBA mitmeaastane senise ringhäälingupartnerluse laiendamine tagab, et Baltikumi vaatajad jätkavad NBA, NCAA, Euroliiga, EuroCupi, ACB liiga, korvpalli Meistrite liiga, Betsafe-LKL, FIBA rahvusmeeskondade, UFC, ATP tennise, WRC, ERC, Moto GP, MXGP ja Extreme E tippspordiülekannete vaatamist.

NBA kohta

National Basketball Association (NBA) on ülemaailmne spordi- ja meediaorganisatsioon, mille missiooniks on inspireerida ja ühendada inimesi kõikjal korvpalli jõu kaudu. Viie professionaalse spordiliiga ümber (NBA, WNBA, NBA G liiga, NBA 2K liiga ja Basketball Africa League) on rajatud NBA, mis on saavutanud suure rahvusvahelise kohaloleku mängudes ja programmides, mis on saadaval 215 riigis ja regioonis, enam kui 50 keeles ning fännikaubad on müügiks enam kui 200 riigis ja regioonis ja seda kõigil seitsmel kontinendil. Hooaja 2021–2022 NBA nimekirjades oli rekordilised 121 rahvusvahelist mängijat 40 riigist. NBA Digitali varade hulka kuuluvad NBA TV, NBA.com, NBA App ja NBA League Pass. NBA on loonud ühe maailma suurima sotsiaalmeedia kogukonna, millel on 2,1 miljardit meeldimist ja jälgijat kogu liigade, meeskondade ja mängijate platvormidel. NBA Cares tegeleb liiga oluliste sotsiaalsete probleemidega, tehes koostööd rahvusvaheliselt tunnustatud noorteorganisatsioonidega, mis toetavad haridust, noorte ja perede arengut ning tervisega seotud põhjusi.

WNBA kohta

6. mail 2022, 26. hooaja lõpetanud WNBA on julge, progressiivne korvpalliliiga, mis seisab naiste võimu eest. 12 meeskonnaga WNBA on ainulaadne spordiobjekt, mis ühendab võistluse ja meelelahutuse, kuid pühendudes mitmekesisusele, võrdsusele ja kaasamisele ning sotsiaalsele vastutusele. Oma maailmatasemel sportlaste, fännide kogemuste, tele- ja digiülekannete, digitaalse ja sotsiaalse sisu ning kogukonna teavitamisprogrammide kaudu edendab liiga korvpallimängu ja seda ümbritsevat kultuuri ning tõstab selle esile.

2020. aastal sõlmisid WNBA ja naiste rahvuskorvpallurite assotsiatsioon (WNBPA) murrangulise kaheksa-aastase CBA, mis loob naiste korvpalli ja naiste spordile üldiselt, uue kursi. Keskendutakse mängijate hüvitiste suurendamisele, mängijakogemuse parandamisele, laiendatud karjääriarengu võimalustele ja spetsiaalselt naissportlasele kohandatud ressurssidele. Lepingu põhielemente toetab liiga partnerlusplatvorm WNBA Changemakers koos AT&T-ga, WNBA Marquee Partner ja Changemaker, samuti Changemakers Deloitte ja NIKE, Inc ning Google ja U.S. Bank. 2020. aasta hooajal käivitasid WNBA ja WNBPA „WNBA Justice Movementi“, moodustades sotsiaalse õigluse nõukogu, mille missiooniks on olla vajalike muutuste liikumapanev jõud ning jätkata diskussioone rassi ja hääleõiguse ning muude oluliste ühiskondlike küsimustega.