Reklaam sulgub sekundi pärast

Halb või hea äriplaan? Netflixi järjekordne muudatus on fännid välja vihastanud

The Guardian

Johanna Alvin

Netflix
Foto: 123rf

Filmi- ja telefänne vihastab Netflixi uus äriplaan, mis kaotab võimaluse jagada kasutajat oma majapidamisest kaugemale. Firma uuringu väitel on Netflixi tellimus 100 miljonil majapidamisel, kuid vaatajaid on 232.5 miljonit globaalselt.

Teisipäeval, 23.mail saatis Netflix meili 103 riigi kasutajatele, teatades, et enam ei saa tasuta jagada paroole oma majapidamisest kaugemale. Kui siiski jääb soov tellimust jagada, saab lisakasutaja oma profiilile raha eest lisada. 

Veel paar aastat tagasi teatas Netflix oma Twitteris "Armastus on parooli jagamine." , kuid nüüd on olukord hoopis vastupidine. Selgub. et varem lubatud parooli jagamine oli samuti meetod saada rohkem liikmeid aktiivselt Netflixi kasutama. 

Hispaanias on selline süsteem on juba paar kuud kasutusel olnud ja miljonid kasutajad on otsustanud seetõttu loobuda oma Netflixi tellimusest. Selle asemel on valitud teisi voogedastusteenuseid, nagu näiteks Amazon Prime, Disney+ või Apple TV.

Kuidas muutub Eestis Netflixi kasutamine? Hetkeseisuga ei ole Eesti veel uue reeglistiku sisse arvestatud. kuid ka meie võime peatselt oodata hoiatavat meili uue süsteemi kohta. Summad teistes riikides on muutunud drastiliselt ja on oodata kasutajate langust. Hinnatõusu näite võib tuua USAst, kus on ühele kasutajale tavapaketi hind 15.49 dollarit (14.35 eurot) ja nüüdsest peab iga uue kasutaja lisamiseks maksma 8 dollarit (7.42 eurot) peale. 

Loe pikemalt väljaandest The Guardian!

Kommentaarid puuduvad