Reklaam sulgub sekundi pärast

Võrdlusportaalid aitavad teha teadlikke valikuid

Sisuturundus

pilt
Unsplash.com

Maailm on täie erinevaid tooteid, teenuseid, valikuid, kaupu, muusikat, saateid…Mõnikord tundub, et kõike on liiga palju, valikute paljusus võtab silme eest kirjuks ja väga raske on selles virr-varris otsuseid teha. Õnneks on paljud ettevõtted ja veebilehed nagu Playin.ee tabanud siin võimalust inimeste elu lihtsamaks teha ja luua veebilehtede võrdlusportaal.

Hinnatõusu valguses on huvi võrdlusportaalide vastu oluliselt kasvanud – tarbijad eelistavad leida elektri, toiduainete, hotellide ja lennupiletite hinnavõrdlusi kiiresti ja ühest kohast kokku koondatuna. Selliste veebilehtede olemasolu on kiiduväärt, sest aitab sageli kokku hoida enda aega ja raha parimate pakkumiste leidmiseks. Uuringute kohaselt on vähemalt 70% veebi kasutajatest mingi teenuse või kauba ostmiseks kasutanud võrdlusportaali teenust.

Võrdlusportaalid 

Võrdlusportaalide või samade kaupade ja teenuste pakkumisi ühele lehele koondavaid veebisaite on tekkinud palju. See on kasvavas trendis turg, kuid tasub olla ettevaatlik – mitmed ettevõtted maksavad ka sellistele vahendusportaalidele turunduse eest ja kokkuvõttes ei pruugi esikohal kuvatud hind olla kaugeltki kõige soodsam. Samal ajal lihtsustab selliste veebilehtede kasutamine paljudes valdkondades oluliselt inimeste elu. 

Täiendava mõõtme annavad võrdlusportaalidele ka kasutajate hinnangud, sest loomulikult tahame me veenduda, et saame oma raha eest parima teenuse või kvaliteetseima kauba. Teiste kasutajate usaldusväärsed hinnangud lihtsustavad meie otsuste tegemist ja aitavad paremini aru saada, kas pakutav kaup on just selline nagu veebilehe töödeldud fotol paistab.  

Mööda poode jooksmise aeg on möödas

Internet aitab kahtlemata väga palju aega kokku hoida, sest erinevate sooduspakkumiste leidmiseks ei ole vaja mööda poode joosta või kliendilehti lapata. Ärge saage valesti aru – kellegi jaoks on ka see kindlasti huvitav ajaviide, aga enamik meist eelistab aega veeta mujal, kui mööda poode või teenusepakkujaid parimat pakkumist otsides. 

Võrdlusportaalide tegevusmudel on iseenesest lihtne – samade parameetritega kaubad ja teenused koondatakse kokku ja võrreldakse neid sarnaste tegurite alusel, näiteks hind, kaugus või aeg. Lisaks on näiteks võimalik leida erinevaid käimasolevad kampaaniad ja pakkumisi https://www.playin.ee/tasutaspinnid/, mis aitavad endal oluliselt aega säästa.

pilt 2
Unsplash.com

Peamine motivatsioon on säästetud raha

Parima pakkumise leidmise peamine motivatsioon on loomulikult võimalus säästa võimalikult palju raha. Pole mingit põhjust samaväärse toote või teenuse eest rohkem maksta, kui lisakulu kasuks ei räägi just muu täiendav mugavus või ajavõit. Võrdlusportaalide kasutamine ei pruugi olla iga ostleja või teenuse kasutaja peamine tegevus, kuid alati tasub enne suurema ostu tegemist võimalusel internetis veidi ringi vaadata, sest sama kauba võib leida oluliselt odavamalt, kui olete näiteks valmis sõitma teise poodi või ootama oma toodet natuke kauem aega. Veidi taustauuringut võib teieni tuua uusi ja huvitavaid veebilehti ja e-poode, millest te varem kuulnudki pole.

Kommentaarid puuduvad