Uue auto ostmisel võib valiku langetada sisuliselt kinnisilmi, puhtalt rahaliste võimaluste ja sümpaatia põhjal, ilma et sõiduvahendi vastupidavuse üle liialt juurdlema peaks. Garantiiperioodi ehk 5-7 aastat, mis on võrreldav keskmise liisinguperioodiga, peab täna praktiliselt iga koosteliinilt välja veerev auto üldjuhul muretult vastu. Vahe tuleb sisse just veidi vanemate ja enam kilomeetreid mõõtnud sõidukite puhul. Seega tasub kasutatud auto valimisel lasta end vähem emotsioonidest juhtida ning hoida pea külmana ja jalad maas. Masinate järelturul ringi vaadates võib öelda, et Volkswageni kasutatud autod on alati kindla peale minek. Saksa autotootja mudelite eelistamine on praktiliselt olematu riskiga, millest paremat varianti on pruugitud auto soetamisel raske leida. Kogemus ja teadmised Maailma suurima autotootja ajalooline kogemus ja teadmised on konkurentidega võrreldes kõige laiapõhjalisemad. Autode loomisel ja ehitamisel lähevad käiku parimad praktikad ja aastatepikkune kogemus kontserni kõikidest harudest. Kasutatakse pigem proovitud ja end tõestanud lahendusi. Volkswagen ei torma ummisjalu tootearenduse avangardi selleks, et tuua töökindlusele ja kvaliteedile lõivu makstes esimesena turule põhjalikult läbi testimata ja end tõestamata lahendusi. Pigem ikka tasa ja targu evolutsiooniliselt kui revolutsiooniliselt uusi mudelipõlvkondi arendades, võiks kõlada Volkswageni moto. Tasakaalukus ja kogemustele tuginev arendustöö tagab suurepärase vastupidavuse ning pika ja muretu kasutusea. Soodne ekspluatatsioon Mis liigub, see kulub! Pole vahet, mis marki auto istumise all on, autol on terve hulk kuluosi, mida regulaarselt teatud läbisõidu või aja tagant vahetada tuleb. Õli- ja õhufiltreid, piduriklotse ja mitmeid muid igapäevases kasutuses enim vatti saavaid masinaosi peab ikka ja jälle uuendama. Volkswageni hooldusvälp on enamikel mudelitel 30 000 kilomeetrit, mis on mõne konkurendiga võrreldes suisa kaks korda pikem. Juba ainuüksi see asjaolu näitab, et Volkswagen on oma auto koosteosade kvaliteedis kindel ega pea nende välja vahetamise vajadust nii sagedaseks. Kui vahetuse vajadus ükskord siiski kätte jõuab, ei pea Volkswagenite varuosi tikutulega taga otsima. Volkswageni varuosade kättesaadavus on laialdane ning mis peamine - varuosad on ka taskukohased! Säästlikud mootorid Olgu jõuallikaks diisel- või bensiinimootor, ühtviisi säästlikud on mõlemad. Volkswageni Bluemotioni margilaienduse nime alt turule toodud Volkswagenid on säästlikkuse etalonid olnud juba enam kui paar mudelipõlvkonda. Vaadates täna tankuri hinnaindikaatoril ilutsevat ligi kaheeurost kütusehinda on väga suur vahe, kas auto tarvitab neli või seitse liitrit kütust 100 kilomeetri läbimiseks. Suurema kilometraaži ja pikkade vahemaade puhul on rahaline sääst märkimisväärne. Lai mudelivalik Volkswageni mudelirivi ulatub seinast seina. Alustades linnaminist Volkswagen Up-st ja lõpetades suure pere vajadusi rahuldava VW Sharaniga. Sinna vahele jääb tänapäeval pea igale autotootjale kohustuslikuks muutunud erinevas suuruses linnamaasturite rivi ning hulk luukpärasid ja sedaane. Volkswagen Golf ja Passat on omas segmendis lausa etalonid. Ja kui laiendada valikut veel erinevate diisel- ja bensiinimootorite võrra, ei tohiks sobiliku sõiduvahendi leidmine kellelegi võimatu olla. Mugav ja ergonoomiline Volkswageni kasutamine on lihtne ja loogiline. Esmakordselt Volkswageni rooli istudes tunneb juht ennast juba esimesest hetkest hästi ja mugavalt. Kõik nupud, lülitid ja hoovad asuvad just täpselt seal, kus olema peavad. Volkswageni kasutamine on justkui instinktiivne, see ei vaja harjumist ega sisseelamist. Ka sõidumugavus on heal tasemel. Isegi pärast mitmetunnist autosõitu masinast väljudes ei pea veerand tundi võimlema, venitama ja sirutama, et vereringet elavdada ja elu jälle liigestesse sisse saada.
Kalle Laanet — FOTO: Andres Putting / Delfi Meedia TV3.ee Päevakaja Politsei alustas kasupojalt korterit üürinud Laaneti suhtes uurimist
"Valetamisklubi" — FOTO: TV3 TV3.ee Valetamisklubi Näitleja Anne Mari Saks oma suurest eneseületusest: ma mõtlesin, et ma ei lähe
Pilt on illustreeriv. — FOTO: TV3 TV3.ee Päevakaja Kurb! Tulesurmade arv ületas aastaks seatud piiri juba esimeste kuudega
Uhkusega end natsiks tituleeriv mees tahab pääseda Euroopa parlamenti — FOTO: TV3 TV3.ee Märgatud Eestis Uhkusega end natsiks nimetav noormees raiub: holokausti ei toimunud!
Kiirkasiinod Eestis: kuidas, kellele ja miks? — FOTO: Unsplash.com TV3.ee Sisuturundus Kiirkasiinod Eestis: kuidas, kellele ja miks?