Reklaam sulgub sekundi pärast

Võimas! Eestlasest tiktokkeri looming jõudis New Yorgis miljonite silmapaarideni

Uku Adrian Ilves

Kaidi loodud kampaania mängule The Sims, mis tõi talle tähelepanu otse New York Times Square'il
Kaidi loodud kampaania mängule The Sims, mis tõi talle tähelepanu otse New York Times Square'il — FOTO: Erakogu

USA-s elava eestlasest tikktokkeri kirg ning vilumus reklaamis ja turunduses viis lisaks muudele saavutustele tulemuseni, mis on ka ameeriklaste jaoks väga suur asi – tema loodud reklaami kuvati kümme päeva New York Times Square’i kahel suurel reklaamitahvlil. „Sellega tuli endal ka tunne, et issand, ma ikka oskan neid reklaame teha!”

USA-s elava eestlasest tiktokkeri Kaidi Dey jaoks on TikTok lõbus ajaveetmine, eneseteostus ja töö ühes, sekka ka võimalus Eesti kultuuri tutvustada, mida tema lõviosa ameeriklastest jälgijaid väga hindavad. Kaidi American Dream sai instinktiivselt alguse juba varases lapsepõlves. 2008. aastal Ameerikast vahetusõpilase aastalt naasnuna oli talle selge, et aega pole raisata: korralikult pingutades saab 11. ja 12. klassi ühe aastaga läbida, sest kõikide võimaluste maa ootab tagasi. TikTokis üle 100 000 jälgijale regulaarselt videosisu loov Kaidi Dey kohtab enda päritolust rääkides regulaarselt üllatunud pilke. „Keegi ei usu, et ma olen eestlane. Kõik arvavad et ameeriklane, kuna mul pole aktsenti.”

Kommentaarid puuduvad