Reklaam sulgub sekundi pärast

Õllesummeri peaprodutsent: olime üllatunud, et inimesed nii agaralt pileteid ostma tormasid

Õllesummer tuleb taas
Õllesummer tuleb taas — FOTO: Pressimaterjal

Õllesummeri piletite varajane müüki tulek ja ehk ka toimumine kui niisugune mõjus inimestele sedavõrd hullutavalt, et 5000 esimest sooduspiletit müüdi esimese päevaga läbi. Õllesummeri peaprodutsent Reno Hekkonens ütleb, et nende eesmärk on pakkuda traditsionaalset meelelahutust võimalikult paljudele inimestele.

Tänu murelikele ja ka vihastele kirjadele otsustati, et müüki tuleb veel sama palju sama hinnaga sooduspileteid. Neljapäeva pärastlõunal ütles Õllesummeri peaprodutsent Reno, et teise osana müüki paisatud pileteid veel jätkub, kui neidki ostetakse agaralt.

Kas prognoosisite nii kiiret sooduspiletite läbimüüki? Kui palju pileteid veel müüki tuleb?

5000 piletit müüdi esimese päevaga läbi. Esimesed piletid tulid eile hommikul [kolmapäeval] müüki ja õhtuks olid välja müüdud. Saime hästi palju kõnesid ja kirju, et inimesed ei jõudnud nii kiiresti reageerida. Keegi ei oodanud, et need nii kiiresti välja müüakse, seega me panime veel 5000 piletit sama hinnaga müüki. Hetkeseisuga neid veel välja pole müüdud, aga ostmine käib agaralt, nii et ma ei välista, et ka need müüakse kiiresti ära. Suur huvi piletite vastu tuli meile ka suure üllatusena. Me ei oodanud, et inimesed nii agaralt neid ostma hakkavad, aga hind on ju ka väga soodne. Meie eesmärk on, et võimalikult palju inimesi saaksid Õllesummerist osa. Meie eesmärk ei ole ajada pileteid hästi kalliks. Loomulikult hind ajaga natukene tõuseb, aga mitte nüüd nii oluliselt.

Milles võib seisneda Õllesummeri uudsus ja unikaalsus, pidades silmas, kui palju erinevaid festivale igal aastal Eestis toimub?

Inimesed võib-olla ei otsigi Õllesummerilt niivõrd uudsust või mingit hüperlahedat ideed, kuivõrd just traditsiooni. Nad teavad, et seal on kindel kvaliteet taga. Nad teavad, mis seal toimuma hakkab. Meie eesmärk ei ole rabada üliuudsete ideedega, vaid pigem pakkuda traditsionaalset meelelahutust võimalikult paljudele inimestele.

Mida uut pakub uus Õllesummer neile, kellel viimane - viis aastat tagasi toimunud - festival veel meeles?

Viis aastat on pikk aega ja me tahame uut festivalimelu ja trikke juurde tuua. Tahame siduda plaanid vana traditsionaalse Õllesummeriga. Võib-olla mõtleme midagi täiesti algusaegadest ja paneme uude kuude. Kindlasti soovime pakkuda muusikaliselt võimalikult suurt valikut. Soovime, et igale Õllesummeri alale - tekib mitu erinevat ala, B-lava, jazz lava jne - jätkuks head programmi ja palju inimesi. Meile tulevad esinejatest ka suured nimed, aga ümber ei tiirle selle ümber. Tegu on meelelahutusfestivaliga, mitte ainult sooloartisti kontserdiga, aga kindlasti tuleb ka häid artiste.

Õllesummer toimub taas viieaastase pausi järel. Miks just praegu?

Asjad sattusid kokku just sel aastal. Kui Marje Hansar 2018. aastal lõpetas, siis tuli varsti koroona ja keegi ei rääkinud üritusest. Jah, seda on tahetud ka paar korda varem ellu äratada, aga pole olnud õiget tiimi, kes teeks ja võtaks riski ehk kes oleks võimeline nii suurt üritust tegema. On neid, kes teevad väiksema linnafestivali või suurema soolokontserdi. Aga kes haldaks ära 4-päevast massüritust, neid on Eestis tegelikult vähe. Me arvame, et neli päeva on optimaalne. Kolm jääb võib-olla väheseks, aga neli päeva annab suurema võimaluse artiste valida. Artistid on suvel kõik tuuridel ja neid on raske Eestisse meelitada, kasvõi lennuühenduse tõttu. Neli päeva annab meile rohkem valikuvõimalust ka artistide mõttes. 

Millal tuleb terve info esinejate ja programmi osas avalikuks?

Esimesed nimed tulevad detsembris ja märtsis tahame lõpliku nimekirja paika saada. Kindlasti tulevad suured staarid, aga enne lepingute allkirjastamist ei taha spekuleerida, kõik peaks olema valmis ja korras.

Kui paljusid õllesid saab festivalil mekkida?

Ka sellest on natuke vara veel rääkida, kaubanduspindade müük Õllesummerile ales algas. Loodame, et nüüd, kus iga aastaga tuleb käsitööõllesid juurde, et varietee saab olema hästi suur, väikestest tootjatest suurte tootjateni. Loodame saada suure maitsete kõlapinna ja ootame väikeseid tegijaid ja pruulikodasid. Võin öelda et valik saab olema suur, aga konkreetsed numbrid tulevad hiljem.

Kommentaarid puuduvad