Reklaam sulgub sekundi pärast

GALERII | Kuldmunad on jagatud! Vaata, millised meeleolud pidulikul galal valitsesid

Johanna Alvin

Kuldmuna gala õhtujuhid
Kuldmuna gala õhtujuhid — FOTO: Karli Saul

Täna jagati T1 keskuses toimunud üritusel Kuldmunad parimate loovlahenduste eest. Sündmust juhtisid Anu Saagim, Mihkel Raud ja Kaisa Selde.

Kuldmuna auhinnagala autasustab igal aastal kuld-, hõbe- ja pronksmunadega agentuure ja nende klientide põnevamaid ning tunnustust väärivaid loovlahendusi.

Kuldmuna kategooriad on jaotatud nelja suuremasse blokki: turunduskommunikatsioon, PR-kampaaniad, disain ja meisterlikkus ning üritusturundus. Samaaegselt põhikonkursiga toimub Kuldmuna noortekonkurss, kus saavad osaleda kõik kuni 26-aastased noored tegijad.

Vaata pilte meeleolukast üritusest!

Rekordilise 1037 töö hulgast selgusid Kuldmuna loovuskonkursi finalistid, kellest parimad hõigati välja reedel T1 keskuses toimuval peol.

"Meil ei olnud mitte mingit vaidlust, ainult väga intelligentne arutelu," ütles reklaamižürii teine juht ja Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma. "Kõik klappis, keegi ei hoidnud end tagasi ja avaldati julgelt arvamust."

"Teleklipikategoorias oli palju töid, aga teleklipi meisterlikkuse kategoorias oleks võinud julgelt rohkem töid olla," kommenteeris Raidma, keda üllatas teleklippide väga kõrge kunstiline tase. "Julgustan tulevikus klippe ka sinna esitama, seal hinnatakse just kaunist kunstilist tööd ja klippide kunstiline tase oli väga hea. Müts maha filmitegijate ees, kes neid koos reklaamiinimestega teostavad."

PR-žürii juht Aive Hiiepuu PR Conceptist tõi välja mõned möödunud aasta PR-maastikku iseloomustanud märksõnad, nagu tervis, sõjahirm, kaitsetahe, vägivald, sõnumi esitlemine kunsti abil ja huumori integreerimine kommunikatsiooni.

"Arutelu võim on otsustusprotsessis meeletu," kirjeldas Hiiepuu žürii tööd. "Kui oma eriala tippspetsialistid koos, vaagitakse läbi kõik detailid – nii üldtaust kui ka töö keerukus lähtuvalt igapäevasest reaalsusest. Mind üllatas korporatiivkommunikatsiooni kategooria, kus oli töid seinast seina ja see tegi arutelu värvikaks. Avaliku sektori tööde hulgas oli mitu julget lahendust ja selliseid ootaks edaspidigi meie PR-maailma värskendama."

Reedel T1 keskuses toimuval peol harutati lahti loometöö aluseks olevad kliendi-, agentuuri- ja tiimisuhted ning jagatakse parimatele välja Kuldmunad.

1990. aastatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem Turundajate Liidu hoole alla läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Juba 26. korda toimuv Kuldmuna on seega Eesti kõige vanem ja olulisim reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui ka konkurentide silmis.

Kommentaarid puuduvad