Reklaam sulgub sekundi pärast

Tuntud ettevõtte juht maadleb õelate netikommentaaridega: oleme valmis enda õigusi kohtus kaitsma

20 aastat Eestis moodulahjusid tootnud ja ettevõtet juhtinud Marko Kurits tegi julge lükke ning võttis ette kõik negatiivsed kommentaarid, mis nende sotsiaalmeediasse jäetud on. Selgus, et tihtipeale olid selliste kommentaaride jätjad "spetsialistid" kõikides muudeski eluvaldkondades.

Kõik sai alguse sellest, kui Ahja moodulahi Facebooki lehel tehtavate postituste alla hakkas laekuma negatiivseid kommentaare. "Miks me oleme idioodid?" podcastis arutleti üheskoos, miks otsustavad inimesed üleüldse selliseid õelaid kommentaare internetiavarustesse jätta ja milliste karakteritega üldse tegu on. "Vaatasin ja see tundus naljakas, mida inimesed kirjutavad. Meil on neid isehakanud eksperte päris palju, kes teavad kõigest kõike. Vaatasin hiljem, kes need inimesed on ja jõudsin sinna välja, et nad on igast gruppides ja igal elualal on hästi suured tegijad. Kõikvõimalikud grupid sotsiaalmeedias, nad on igalpool sees," selgitas Marko. 

"Ma ei oskagi öelda, miks inimesed selle peale tulevad või miks nad seda teevad. Kirjutada nad oskavad, päris rumalad nad olla ei saa. Võib-olla on igav, ent samas - vaid lollil on igav," sõnab ta ja lisab, et tahaks väga mõne õela netikommentaatoriga üheskoos laua taha istuda ja aru saada, mis teda selleks ajendas.

Viimasel ajal on meedias olnud ka päris palju lugusid sellest, kui mõni tuntud staar on otsustanud õelate netikommentaatorite vastu lausa kohtusse minna. Kuidas suhtub sellesse Marko? "Pean õigeks, sest julged teha, julge ka tunnistada. Kui me autoga kiirust ületame, saame trahvi ja maksame ära. See on sama, kui sa inimesi või kellegi elutööd solvad - võiks ju vastutuse võtta. Oleme ka valmis oma õigusi kohtus kaitsma ja selle võidetud rahaga kedagi toetama, mitte võtma seda endale," ütleb Kurits.

Vaata veel videopodcastist, miks räägivad konkurendid teineteisest halba, mis on suurimad vead ahju kütmisel ning kes vastutab, kui klient pole tootega rahul!

Vaata ka, kuidas Marko negatiivseid kommentaare luges ja neile reageeris!

“Miks me oleme idioodid?” podcastis kustutab janu Vitamin Well! Kasuta sooduskoodi SUVI10, mis kehtib kogu e-poe valikule www.gkrbrands.ee ning ei kehti koos teiste soodustustega!

Kuula "Miks me oleme idioodid?" podcasti ka Spotifys või Soundcloudis!

Kommentaarid puuduvad