Näita 2 kommentaari

Europarki ja EFTA Legal OÜ Intrigeeriv Sünergia: Helena Kask Ühendab Parkimistrahvide Väljanõudmise ja Prokuristi Rollid
Sissejuhatus:
Kui arvate, et parkimine on lihtsalt auto seismapanek, mõelge uuesti. Tervitused parkimismaailma tagatubadest, kus Europark ja EFTA Legal OÜ tantsivad tangot, mis
võiks kergesti segi ajada isegi professionaalse tantsija. Kuid nagu iga hea loo puhul, on ka siin twist – ja see pole mitte tantsusamm.
Süžee Twist:
Kes oleks arvanud, et parkimiskohtade ja trahvide maailm võib peita endas draamat, mis konkureerib parima seebiseriaali tiitliga? Kõige intrigeerivam osa pole mitte miljonite
klientide olemasolu – mis iseenesest on muljetavaldav – vaid tegelased, kes juhivad etendust. Europark Estonia OÜ prokurist ja EFTA Legal OÜ juhatuse liige, 100% ainuomanik – mõlemad rollid mängib üks ja sama isik, Helena Kask.
“Kõik on Pereäri” Või Kuidas Siseinfo Muutub “Sisetööks”:
Kas tegemist on geniaalse efektiivsuse näite või huvide konfliktiga, mis teeb isegi Shakespeare’i keerdkäigud kadedaks? Kui ühe käega kirjutatakse trahve ja teisega kaitstakse neid kohtus (sest juriidiliselt on kõik õigemast õigem),
tekib küsimus: kas me mängime parkimismängu või on see lihtsalt väga hästi maskeeritud kabaree?
Kerge Huumoriga Kriips Peale:
Ei, te pole sattunud Alice Imedemaale, kuigi parkimistrahvide ja kohtusaalide rägastik võib tunduda nagu jänesaugust alla kukkumine. Kujutage ette koosolekut, kus Helena Kask peab aru pidama…
Helena Kasega. “Kallis Helena, kas me peaksime tõesti?” – “Suurepärane mõte, Helena!”
Järeldus: “Kõik Teed Viivad Parklasse”:
Mis on moraal selles parkimissagas? Ehk see, et järgmine kord, kui leiate oma tuuleklaasilt trahvikviitungi, võite peaaegu ette kujutada, kuidas see otsus sündis – kahe Helena vahelises tulises
arutelus, kusjuures mõlemad Helenad jagavad ühte tooli. Ja kuigi me naerame, jääb õhku küsimus eetika ja läbipaistvuse kohta.
Nii et kui pargite järgmine kord Europarki alal, pidage meeles: te ei tee lihtsalt äri OÜ Europark Estonia-ga; te astute sisse draamat täis maailma, kus parkimiskoht on lihtsalt lava algavale etendusele. Lisaks Elari Arjakas ei mõista ei Põhiseadust ega muid, ei eetilisi ega sotsiaalseid oskusi ja on väga ükskõikne k.a kui kõned salvestuvad. Kuulake ja veenduge http://www.kliendikaitse.ee, facebookis kliendikaitse või marko lemsalu lehel .

Vasta

Õiguslikud Piirid Proovil: EuroParki ja Efta Legal OÜ Vastuoluline Käitumine Kliendisuhetes
EuroParki Esindaja ja Efta Legal OÜ Juristi Vaidlusalused Meetodid
Hiljutine intsident, kus EuroParki esindaja ja Efta Legal OÜ jurist väljendas kliendiga suheldes ebasobivat käitumist, tõstatab küsimusi nii õiguslikest piiridest kui ka eetilisest suhtumisest äris. Vestlus, mis pidi keskenduma klientide muredele, muutus kiiresti ebaprofessionaalseks, kui jurist hakkas uurima ja kommenteerima kliendi isiklikku minevikku, mis ei puutunud asjasse.
Kirjaliku Vastuse Ootuses
Klient nõudis olukorra selgitamiseks kirjalikku vastust Efta Legal OÜ juhatuse liikmelt Helena Kaskilt, kes on ühtlasi ka EuroParki prokurist. Kui enam kui 30 päeva möödus ilma mingi vastuseta, pöördus klient otse EuroParki juhatuse liikme ja tegevjuhi Karol Kovaneni poole. Viimane kinnitas, et kõned Helena Kasile on blokeeritud ja et vastused peaksid olema edastatud SMS-i teel teiste töötajate poolt. Kovaneni toetav hoiak 30-päevasele vastamisajale, mis iseenesest on tavaline praktika, muutus küsitavaks, kui selgus, et kliendi pöördumistele ei ole sisuliselt reageeritud. Samuti valetades, et oleme vastuseid saanud.
Vastuolu Sotsiaalsete Oskuste ja Eetikaga
Karol Kovaneni otsus toetada blokeeringut ja pikka vastamisaega ilma asjakohaste põhjendusteta on põhjustanud tõsist kriitikat. See lähenemine ei peegelda mitte ainult puudulikke sotsiaalseid oskusi, vaid on ka vastuolus põhiõigustega, nagu õigus õiglasele ja ausale kohtlemisele. Diskrimineerimine, mis väljendub klientide erinevas kohtlemises ilma legitiimse põhjuseta, kahjustab ettevõtte mainet ja usaldusväärsust.
Meedia Mõju ja Kontroll
Lisaks on klientide kaebustele lisakaalu andnud fakt, et üks ajakirjanik, kes on klientide hea tuttav, on kinnitanud, et EuroParki kajastusi meedias kontrollitakse rangelt, sealhulgas läbi finantsiliste hüvede jagamise mõnele meediaväljaandele. See tõstatab kahtluse sõltumatu ja objektiivse ajakirjanduse rolli üle sellistes olukordades.
Kokkuvõtteks
Juhtum EuroParki ja Efta Legal OÜ-ga näitab, kui oluline on järgida kõrgeid eetilisi standardeid ja säilitada läbipaistvus kõigis äritegevustes, eriti kui tegemist on klientide kaebuste ja muredega. Ettevõtete juhtkond peab olema eeskujuks, demonstreerides vastutustundlikku ja kaasavat käitumist. Tulevikus peavad mõlemad organisatsioonid oma tegevusi oluliselt parandama, et taastada usaldus ja säilitada positiivne suhe oma klientide ja üldsusega. Selles juhtumis peitub oluline õppetund kõigile äriühingutele selle kohta, kuidas vastutustundlikult ja austavalt kliendisuhteid hallata.

Vasta