Reklaam sulgub sekundi pärast

“Ajujaht” neljandas saates võistlevad mentorite nimel uutmoodi lastehoid ja saate parima müügimehega tiim

Täna teevad žüriile oma müügikõne neli tugevat tiimi, kellest kaks saavad endale finaali eel isiklikeks mentoriteks EstBAN ingelinvestori Ivo Remmelga ja Maxima turundusjuhi Janne Laiki. Kes need tiimid on? Žürii ette astuvad tiimid DriveX, ShareWell, Parents Co-Working Space ja Pagerr. Rendiautode kontrolli teostav DriveX on jõudnud Ajujahi teekonna vältel kokkuleppeteni mitme suure ettevõttega ja nende müügimees oskaks tõenäoliselt võluda ära isegi BMW autotöösturid.  Kõiksugu toodete ja teenuste testimisteenust pakkuv Sharewell paugutab DriveX-ile vastu tugeva insenerindusega. Kõige emotsionaalsema müügikõne teeb žüriile Parents Co-Working, kes tahab pakkuda väikeste laste vanematele töökontoreid, kus oleksid ka lastetoad ja kus vanemad saaksid näiteks läbipaistva seina kaudu lastel silma peal hoida. Viimane edasipääsu eest võitlev tiim on nõndanimetatud trükikodade Tinder ehk Pagerr. Eelmises saates said omale mentorid tiimid CommuniCare ja Alfred, keda hakkavad juhendama vastavalt SEB innovatsioonijuht Mart Maasik ning Elisa juht Sami Seppänen. Igal neljapäeval TV3 eetris olev Ajujaht kulmineerub aprillis finaaliga, auhinnafondi rahaline suurus ulatub 140 000 euroni. "Ajujaht" neljapäeviti kell 20.00 TV3s!